Post by kroken on Oct 26, 2014 11:54:41 GMT
Innhold:
*Rk3000 arrangerer haloween konkurranse.
*Kalleanka.se endres om
*Medlemmenes klubb opprettes
*Ukens vits og gåter
*Ord fra Redaktøren
RK3000 arrangerer halloween konkurranse der du som medlem kan lage en egen historie eller tegning.
Kravene er så enkle som at det må ha noe med halloween og gjøre.
dette skrev han i innlegget:
Halloween 2014
Den kommende uken er det halloween eller allehelgensaften. Ikke alle nordmenn feirer dette, men i den anledning ønsker jeg å arrangere en konkurranse, der brukerne kan sende inn en tegning og/eller en historie i forbindelse med dette.
Tegningen eller historien kan godt foregå i Andeby, men temaet skal være halloween.
Vinneren av konkurransen blir kåret på fredag den 31. oktober.
Jeg håper på bidrag!
Det er usikkert på hvor mange som har meld seg på dette. Men han fikk derimot en god runde med positive kommentarer.
waxer3659 fikk lyst til og sende inn ett bidrag av Creepy Pasta med Halloween tema nå xD men sa senere i posten at han ikke hadde tid.
Vi har lysnet
De siste to ukene har både tidningjulia.se og kalleanka.se hatt planer om og oppdatere.
Tidningjulia har nå nedlagt forumet men laget ett på privat inative men kalleanka.se er nå i fare.
en dag senere kom redaktøren med følgende:
Vi har lyssnat!
Det blir forum på nya sajten.
I onsdags lät vi meddela att KalleAnka.se ska flytta till en ny plattform, vilket kommer innebära att bland annat forum och medlemskap försvinner. Det har av förklarliga skäl inkommit mängder av reaktioner här på sajten och via e-post. Framförallt uttryckandes en stor besvikelse över en del av de förändringar som flytten medför. Vi (Egmont och Kalle Anka & C:o) har tagit till oss av klagomålen och har fattat beslut om att den nya sajten också kommer att innehålla en forumdel.
Med ett forum på den nya sajten kan den sociala gemenskap som vuxit fram på KalleAnka.se fortsätta. Och det är något som vi är väldigt glada för. Samtidigt möjliggör det nya systemet dessvärre inte överföring av det personliga material (blogginlägg etc) som finns på KalleAnka.se idag. Därför är det, och som angivits tidigare, fortfarande väldigt viktigt att man sparar ner sitt personliga material före den 17 november. Vi arbetar just nu med funktionaliteten och formen för det nya forumet och återkommer med mer information längre fram.
Vi tackar er för det stora engagemang som ni har visat för KalleAnka.se! Och hoppas givetvis att ni följer med oss på flytten och är med och skapar en ännu bättre och roligare sajt tillsammans med oss. Mejla gärna era idéer och tankar om innehåll på nya KalleAnka.se till webeditor@egmont.se!
Mvh
Redaktionen
Redaktøren har også meddelt at det vil være muligheter og lage bruker på den nye sida også. Men at dem nåværende brukerne vil miste sine gamle brukere. Det er litt rart over hvor gods aktivitet det var akkurat de dagene før red ombestemte seg, og at kalleanka får beholde forumet sitt er ganske kult, ettersom tidningjulia.se ble nedlagt.
Ett forum hadde blitt bygget på privat inativ som skulle brukes når kalleanka.se forumet gikk ned.
Logoen forumet brukte ble seende slik ut:
Og aktiviteten er ganske så oppegående til og være den tredje dagen forumet er åpent.
Forumet har også tegn på at ejeren har brukt ekte kroner på forumet. men har bruker domene boards.net som en plass, og er en av de enkle valga man kan ta
Trykk her for og sjekke ut dette spennende forumet!
Medlemmenes klubb opprettes
Dette bildet blir brukt som logo
Klubben har 3 medlemmer og ble opprettet i går kveld 18.00 på privat inativ fra Kroken.
Klubben vil arrangerer konkurranser og mye moro for medlemmer og alle er velkommen.
Klubben er laget for og prøve og få tilbake en god aktivitet å alle kategorier og få alle på donald.no til å trives.
Du kan melde deg inn ved og sende pm til brukeren og vil bli tatt godt i mot.
Brukeren!
Ukens vitser og gåter
Vitser
En gjeng med golfspillere er samlet i garderoben. En mobiltelefon ringer, og en mann svarer den u høyttalermodus, mens han snører skoene sine. Alle andre kan dermed lytte til samtalen !
Mann: - Hallo !
Kvinne: - Hei kjære, det er meg. Er du i klubben ?
Mann: -Ja !
Kvinne: - Jeg står på Aker brygge og har funnet en skjøøønn lærjakke. Den koster bare 7.500,- kr. Er det OK at jeg kjøper den? Mann: - Ja da, naturligvis, hvis du liker den så godt, så ...
Kvinne: - Siden jeg har deg der, så var jeg også innom Mercedes for å få montert en ny stjerne. De hadde akkurat fått inn 2012-modellen, og de hadde en kjempestilig sort SL500. Akkurat en sånn jeg alltid har ønsket meg !
Mann: - Hva kostet den?
Kvinne: - 2.200.000,- i standardutgaven !
Mann: - OK, så kjøp den da, men til den prisen må du få med vinterdekk !
Kvinne: - Tusen takk, kjære. Du er nå søt og. Så var det bare en ting til. Det huset vi så på i fjor er til salgs igjen til 10.500.000,- kr Mann: - OK, tilby dem bare 10 mill kr. De vil de sikkert akseptere ! Hvis ikke så gi dem de siste 500.000,-. Det er jo en OK pris ! Kvinnen: - OK. Vi sees senere. Jeg elsker deg !
Mannen: - Ha det bra. Jeg elsker deg også !
Telefonsamtalen slutter. Alle de andre mennene i garderoben stirrer måpende på ham, inntil mannen sier med et stort smil:
- Er det noen som vet hvem som eier denne telefonen?
Gåter
Pinnsvin og slangen
Hva får du hvis du krysser et pinnsvin og en slange?
Svar: Piggtråd
Send inn din vits og gåte på pm til meg Kroken med emne "Gåte" eller "Vits" ! Vinner gåta og vinner vitsen kommer i neste utgave og personen som kommer med den får en abk gave på 200abk og en overaskelse!
Ord fra redaktøren
Da var dette første utgave fra DonoMix!
Håper du likte utgaven og at du koste deg med den ; D
Kanskje var denne for kort<? eller for lang?
Si din mening og kom gjerne med tips!
Vil du abonnere på avisa?
Send pm til meg Kroken og jeg ordner det : D
Forumet til Avisa:
kvakkfnas.boards.net/
Takk for nå!